carry me home tonight

Semestern blev inte alls som jag tänkt, men brun har jag blivit. Och fått tjockare hår av någon anledning, känns gött. Midsommarn firades med bror, pappa och faster hos henne. Idag har jag vilat, bara gått runt hemma. Så tråkigt väder när det äntligen blivit sommarlov, men imorgon ska jag träffa sandra, så vi får igång sommarlovet på riktigt nu. Sommaren är rätt planerad också. österlen, stockholm, mys, spontana äventyr, träffa Linnea, bror fyller arton, sol, bad, mängder av glass och bär, sömn, vänner, familj, gå på konfirmationer, springa på ängar, lukta på blommor, skratta, hoppa runt, leva. pepp. glad sommar på er alla!
fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0