Och fast jag också vill så vet jag att vi bara kan försöka hoppas

Favoritnamn: Nova, Lova, Gabriel eller Theodor.
Favoritartist: Håkan Hellström.
Favoritband: Kent och Bon Iver.
Favoritparfym: Jag gillar escada och Beckham signature.
Favoritbyxor: Mina jeansshorts. Eller dem mintgröna. Eller dem blommiga.
Favoritskor: Dr. Martens är väldigt fint och jag skulle väldigt gärna vilja ha ett par.
Favoritplagg: Jag har blivit rätt kär i min klänning som jag hade på konfirmationen och skolavslutningen. Mina vänner säger att den är så Julia.
Favoritbok: Där havet slutar är rätt bra.
Favoritplats: Något mysigt. Gärna ute. Kanske under ett träd på en äng med kuddar och duntäcken.
Favoritegenskap: Jag vågar sticka ut ibland. Och så avslöjar jag aldrig hemligheter.
Favorittid på dygnet: Skymningen.
Favoritsak i ditt rum: Min säng!
Favoritfrisyr: Antingen helt nersläppt eller nersläppt med en slinga från 'lugghåret' som fästs med en klämma vid örat. fast mit hår är egentligen rätt hopplöst.
Favoritårstid: Sommar! Eller juldagarna på vintern.
Favoritresemål: Jag vill resa jorden runt innan jag dör. Afrika, Asien, Amerika, Australien, nord- och sydpolen, överallt. Men av det jag besökt än sålänge (endast inom europa) måste jag väl säga Kreta.
Favoritmaträtt: varma mackor! Eller pancakes, eller melon. Om det räknas.
Favoritdryck: Jag har alltid sagt sockerdricka i alla år sen jag såg att pippi gömde det i träd. Så jag håller nog fast vid det.
Favoritålder: På ett sätt när man var liten, typ sju, för då fanns det inga problem och hela världen verkade underbar. Men nu tycker jag är rätt bra också, man har liksom lagom mycket ansvar.
Stor del av listan är tagen härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0