inspirationsbomber.

vad sägs om några bloggtips?
Här är några bloggar som inspirerar mig och som jag tycker att ni också ska kika in på.
Ellen.
Härlig blogg som man får tonvis av inspiration från. Hon har underbara kläder på sig. jag vill ha dem. Fint hår har hon också, så att man blir sugen på att skaffa lugg.
My.
Mys blogg är väldigt lik Ellens,och jag har falit för dem båda. Så även här får man tonvis av inspiration och på dem bilder hon visar upp sina kläder är dem väldigt fina också. Men hon har slarvat bort mitt brev. fy skäms. fast hon är bra ändå.
Siri.
Hon lägger ut massa fina och inspirerande bilder om kläder och mode. Hon är norsk så det tar lite längre tid att läsa, men man förstår. på ett ungefär iallafall.
 
läsläsläs. Detta är tre bloggar jag läser varje dag, någon av dem kanske ni fastnar för iallafall?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0