finigheter

En sak som dem flesta inte vet är att jag är mitt i en flytt. Vi håller på att sälja huset och har redan skrivit på papprena för ett nytt. I detta inlägget tänkte jag bara visa hur jag skulle vilja ha det. Hoppas ni gillar det!
Jag ska ha spetsgardiner,
klippa ut stora bokstäver och bilda fina citat på väggar och på sänggaveln,
och så ska jag sätta upp massa bilder, teckningar, foton, citat och annat skoj på väggarna.
Jag ska sätta upp en stor världskarta eller köpa en jordglob där jag ska sätta ut nålar på värje ställe jag har varit på,
och så ska jag lära mig hur man torkar blommor och sen ska jag hänga upp det på väggarna och ha det i vasar.
Jag ska fylla rummet med massa tjocka och mysiga tröjor,
hänga upp mina finaste favoritplagg på väggarna.
Och så ska jag alltid ha blommiga lakan.
Och om jag ska assosiera fritt om boende, skulle jag allra hällst vilja bo på en vind i ett högt hus,
hällst på en mysig liten gränd där alla känner alla och alla är snälla och trevliga och där alla lånar mjöl och ägg av varandra.
 
Måndagspuss

Kommentarer
Postat av: Kusin Mia

Vilket fint inlägg, mer sånt!! Det känns som om det har vänt för dig nu, så bra!! Du är så duktig kära söta kusin!! Kramar från Mia

Svar: Ja, tror det är påväg lite till bättre dagar nu. Tack, kramar tillbaka
Julia Sjöstrand

2012-09-24 @ 22:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0